ပါတယ္။ ေရာင္းသူနဲ႔ ဝယ္သူၾကားမွာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ သံသယ စိတ္ေတြဝင္ျပီး ျပႆနာ
တက္ရတာလဲ ဖုန္းဆိုင္တိုင္း၊ေငြျဖည့္ကဒ္ေရာင္းသူတိုင္း ဖုန္းကိုင္ေဆာင္သူတိုင္း ၾကံဳခဲ့ျပီးသားျဖစ္မွာပါ။
ဒီျပႆနာမွာ ဝယ္သူေရာ ေရာင္းသူေရာ မမွားၾကပါဘူး။ ဝယ္သူနဲ႔ေရာင္းသူ ၾကားထဲက သံသယ
စိတ္ေတြကင္းေစဖို႔ သက္ဆိုင္ရာ sever ဖုန္းကိုေခၚဆိုေမးျမန္းျခင္းျဖင့္ သိရွိ ႏိုင္ပါတယ္။
ေငြျဖည့္ကဒ္ error မ်ားအတြက္ ဆက္သြယ္ရန္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား...
GSM/WCDMA ကဒ္မ်ားအတြက္ 01-555476
CDMA 800 MHz(73 ျဖင့္စေသာ)၊450 MHz ကဒ္မ်ားအတြက္ 09-73111111
1500 Ks CDMA 800(MEC Tel) ကဒ္မ်ားအတြက္ Call Canter -1212
Ytalk international calling card မ်ားအတြက္ 09-73174871
အထက္ေဖာ္ျပပါ ဖုန္းမ်ားမွ သက္ဆိုင္ရာ ဖုန္းမ်ား သို႔ ေခၚဆို၍ ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။
သက္ဆိုင္ရာဖုန္းကိုဆက္ပီးေတာ့ ျဖစ္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုေျပာျပပါ၊ serial no. ေတာင္းပါလိမ့္မယ္။
error ျဖစ္ေနတဲ့ bill ကဒ္ အေပၚက serial no. ကိုေျပာျပလိုက္ပါ။ အသံုးမျပဳရေသးဘူးဆိုရင္
အသံုးမျပဳရေသးပါဘူးေျပာျပီးေတာ့ သံုးျပီးသားဆိုပါက ဘယ္ေန႔ ဘယ္အခ်ိန္က ဘယ္ဖုန္းနံပါတ္
ကို ေငြဝင္သြားပါျပီဆိုတာကို တိတိက်က် ေျပာျပပါလိမ့္မယ္။
ဝယ္သူ နဲ႔ ေရာင္းသူ ၾကား သံသယ စိတ္ေတြ ကင္းရွင္းၾကပါေစ။
0 comments:
Post a Comment